Kilku kandydatów. Więcej rozmowa kwalifikacyjnaów. Więcej pracowników
Załóż darmowe konto!unikalni odwiedzający / miesiąc
składki pracowników i kandydatów
miesięczne wyświetlenia strony
partnerstwa z pracodawcami
zarejestrowanych użytkowników platformy
On Gdziepracujemy.pl, miesięcznie, ponad 500.000 pracowników poszukujących profili pracodawców w Polsce, aby zdecydować, gdzie zatrudnić?
Czy kandydaci spędzają 36% więcej czasu na stronie firmowej z profilem wizerunku pracodawcy Corporate Premium?
88% kandydatów preferuje firmy, które stale aktualizują profil firmy?
90% kandydatów uważa, że odpowiedź firmy na opinie Gdziepracujemy.pl jest bardzo ważna?
Skontaktuj się z nami, aby lepiej zrozumieć, co Ci odpowiada, nawet jeśli nie potrzebujesz obecnie employer brandingu!
Pojęcie Employer Branding odnosi się do tego, jak firma różni się od innych firm pod względem pracowników i kultury organizacyjnej.
Branding pracodawcy różni się od marki firmy i jest zasadniczo definiowany przez głos pracowników firmy. Innymi słowy, firma ma silniejszy wizerunek pracodawcy, im bardziej angażuje swoich pracowników w proces promowania możliwości kariery i im bardziej ewangelizują wartości organizacji.
Chociaż można to podsumować bardzo jasnymi taktykami, employer branding jest czymś więcej niż strategią, ponieważ wiąże się z kulturą organizacyjną firmy, profilem osób, które zatrudnia i przejrzystością, jaką jest skłonny przyjąć Komunikacja. Zasadniczo jednak kluczowe elementy Employer Brandingu odnoszą się do:
Jeśli jesteś firmą, która myśli strategicznie i chce mądrze inwestować w proces rekrutacji, skontaktuj się z nami.