Kompletne rozwiązania dotyczące budowania marki pracodawcy dla czołowych pracodawców z Polsce

Kilku kandydatów. Więcej rozmowa kwalifikacyjnaów. Więcej pracowników

Załóż darmowe konto!
Corporate Standard
vs
Employer branding Corporate Premium
Niestandardowe zdjęcie na okładkę
Portale społecznościowe
Analytics
Prezentacja firmy
Film prezentacyjny
Powody, dla których kandydaci pracują w Twojej firmie
Galeria zdjęć
Sekcja aktualności

Nad 500.000

unikalni odwiedzający / miesiąc

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Nad 450.000

składki pracowników i kandydatów

Nad 2.000.000

miesięczne wyświetlenia strony

Nad 100

partnerstwa z pracodawcami

Nad 500.000

zarejestrowanych użytkowników platformy

Czy wiedziałeś, że...

On Gdziepracujemy.pl, miesięcznie, ponad 500.000 pracowników poszukujących profili pracodawców w Polsce, aby zdecydować, gdzie zatrudnić?

Czy kandydaci spędzają 36% więcej czasu na stronie firmowej z profilem wizerunku pracodawcy Corporate Premium?

88% kandydatów preferuje firmy, które stale aktualizują profil firmy?

90% kandydatów uważa, że ​​odpowiedź firmy na opinie Gdziepracujemy.pl jest bardzo ważna?

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak działa profil wizerunku pracodawcy Corporate Premium.

Wszystko, czego potrzebujesz do odpowiedniej strategii budowania marki pracodawcy

Profil najlepszego pracodawcy
Prezentacja firmy
Promowanie staży
Podkreślenie kultury organizacyjnej
Przedstawienie korzyści, jakie otrzymują pracownicy
Zarządzanie reputacją firmy w Internecie
Kandydaci do remarketingu, którzy przeglądali profil firmy
Remarketing kandydatów, którzy uzyskali dostęp do ofert pracy
Kampanie uświadamiające w społeczności

Dlaczego Gdziepracujemy.pl

Wiesz dokładnie, jakie osoby są zainteresowane Twoją firmą (profil, specjalizacja, wiek, zainteresowania)
Dowiedz się, ile osób odwiedza profil Twojej firmy
Co miesiąc masz dostęp do danych i raportów wpływu
Podejmujesz decyzje w oparciu o wyniki kontra wysiłek
Zauważasz wzrosty z miesiąca na miesiąc
Możesz kierować ogłoszenia na mikrosegmenty
Masz kontrolę nad częstotliwością i sposobem komunikacji

Skontaktuj się z nami, aby lepiej zrozumieć, co Ci odpowiada, nawet jeśli nie potrzebujesz obecnie employer brandingu!

Co oznacza Employer Branding

Pojęcie Employer Branding odnosi się do tego, jak firma różni się od innych firm pod względem pracowników i kultury organizacyjnej.

Branding pracodawcy różni się od marki firmy i jest zasadniczo definiowany przez głos pracowników firmy. Innymi słowy, firma ma silniejszy wizerunek pracodawcy, im bardziej angażuje swoich pracowników w proces promowania możliwości kariery i im bardziej ewangelizują wartości organizacji.

Chociaż można to podsumować bardzo jasnymi taktykami, employer branding jest czymś więcej niż strategią, ponieważ wiąże się z kulturą organizacyjną firmy, profilem osób, które zatrudnia i przejrzystością, jaką jest skłonny przyjąć Komunikacja. Zasadniczo jednak kluczowe elementy Employer Brandingu odnoszą się do:

1
Jak firma jest obecna i reprezentowana online (w tym strona kariery)
Doświadczenie w pracy w firmie
2
Doświadczenie w pracy w firmie
3
Proces rekrutacji
Doświadczenie w procesie onboardingu
4
Doświadczenie w procesie onboardingu
5
Obecność w sieciach społecznościowych
Treści, które publikujesz
6
Treści, które publikujesz
7
Ambasadorzy firmy (wśród pracowników)

3 przykłady firm z dobrą strategią employer brandingu

Jeśli jesteś firmą, która myśli strategicznie i chce mądrze inwestować w proces rekrutacji, skontaktuj się z nami.