To od dawna więcej niż kolejne zadanie działów HR. W rzeczywistości strategia employer brandingowa to wspólny wysiłek działów marketingu i HR wraz z prezesem firmy.
Employer branding odnosi się zatem do dążenia do tworzenia stałego potoku talentów poprzez działania zaprojektowane specjalnie dla etapu, na którym kandydat jest w relacji z firmą. Od fazy świadomości, przez fazę akwizycji i do polecenia, cykl przyciągania talentu do firmy przypomina standardowy cykl sprzedaży.
Jak budowanie marki pracodawcy pomaga na Gdziepracujemy.pl
Rozwiązanie JOBBING on Gdziepracujemy.pl powstało jako odpowiedź na prośbę naszych użytkowników o możliwość aplikowania bezpośrednio na platformę do firm, o których czytają.
Średnio kandydat czyta co najmniej 5 recenzji na Gdziepracujemy.pl przed złożeniem podania o pracę. Rozwiązania dla ofert pracy Gdziepracujemy.pl różnią się możliwością kierowania ogłoszeń tylko do użytkowników zainteresowanych firmą, którą rekrutują lub podobnymi firmami.
Nasze rozwiązania do zamieszczania ofert pracy działają na zasadzie rocznej subskrypcji, w zamian za którą możesz opublikować nieograniczoną liczbę ofert pracy na platformie Gdziepracujemy.pl.
Z ponad 500.000 odwiedzających każdego miesiąca, ponad 500.000 zarejestrowanych użytkowników i więcej niż: nr_views miesięcznych wyświetleń, Gdziepracujemy.pl może zaoferować firmom z Polsce nowy kanał promocji, aby zwiększyć widoczność marki i odróżnić ją od konkurencji.
Jesteśmy społecznością internetową skierowaną do pracowników z Polsce, a nasze rozwiązania wpływają na procesy rekrutacyjne zaangażowanych pracodawców.
Skorzystaj ze wszystkich zalet, które Ci oferują!
Skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży i dowiedz się więcej.